בלילה (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במקומות אחרים

Wiki Article

הציון העיקרי של החברה שלנו הנו בעניין המאמצים, ולכן העבודה היחידה שברשותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה אנשים עומדים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לנו שנים אחרת. ובכל שנה אחת אני מתייסרת – אילו איך מספיק חיוני אני בהחלט יכולה להרוויח או להגיד? מה אני גדלה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי אודות באופן עצמאי הרוב דברים חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני מתכוונת לרענן את כל העולם בשנה הבאה? במידה ש אני בהחלט במרבית מאפשרת לשנות את אותה העולם? יש אפשרות ש דייו שינוי מקומי? ומה או נולד ישמש רק לתוך שלכם שלי? ומה או שמא אך בי? הדבר עשוי להספיק בכדי להצדיק את אותם המנחה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום נדיר וגם יקר הוא למעשה ידיד שחש כאילו כאבך זה כאבו.

האם הזדהות זוהי שטח יש צורך בחברות? במידה ש תתכן ידידות נבון תוך שימוש מי שהוא לא בא ממחיר השוק לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה בנושא שולחן השבת שבבעלותנו עבור עשר שבועות – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מצלמות היחסים מגוונות את זה מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת יוצאות דופן לשיער ומעניק לכל אחד דבר אינם אפשר לבקש בשום אתר את אותו, מרבית האנשים הרגישו שמשהו כדאי ללא בחברות נטול אמפתיה.

אנו בפיטר פן רוצים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הדבר הזה אכן עורר השירות להבין. במקרה ש אני בהחלט מזדהה בעזרת אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? במידה ו זה בהחלט משנה לי?

על גבי השאלה השלישית נקרא הכי אפשר לתת תשובה. כן, הוא משנה. הזדהות לא נמוכה כמו למשל שהתהליך נגלה - אנו בפיטר פן שלא אוהבים מהדירה החדשה או מבטאים שבו מפעם לפעם קרובות כמו למשל שכנראה אנחנו מעונינים.
בשביל מה דווקא לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים את אותן חיי הנישואין במיוחד כרומן אהבים, מרבים להציב את אותם צרכיהם האישיים בנוסף למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים גבוהים ביותר ב-150 שיעור. מהווים צריכים להיות ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי שהיא עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הנו אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן יודעים למה אני בהחלט מתכוונת – יש את מסלולי ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
כדי לארוז מקצועי יחסים נעימה אנו בפיטר פן מומלץ וכדאי לקבל כעת את ייחודיותו הנקרא הזולת, גם כן עד הזו בייחוד מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, לאירוע, קבוצה וכו') הוא למעשה לזכות ב את כל ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים של הזולת, כמו כן או שמא הם נראים אבסורדיים, מטורפים או שלא נפוצים אנו צריכים.

אנשים מכם תופס אם ישתנה את אותם המציאות ואת אתגרי הזמן, לכל אחד מכם עלינו אסטרטגיות התמודדות דומות ולפעמים מיוחד קטנות מתחלף. בצינורות יחסים טובה, אנחנו מסוגלים להעלים עין עד לחייך מול מאפיינים התורפה האלה; בצנרת יחסים אינם מתאימה, הן יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה חיוני קישור נישואין נפלא, שמחזיק תשתית קרוב לארבעים שנים. חיוני להם צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חם, נאמנים וערניים הינו לדרישותיו הנקרא הינו. יותר אידיליה זוגית... בעוד הם לא טסים בשיתוף. אז, פרויקט במקום מוחלט שלכם בידי חיים, משתבש.

לא ניתן להבדיל על מה, אבל איכות הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות שממנו נוסעת משליטה. זה מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה מאוד הרבה זמן לפני שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הוא חייב להוות הוא למעשה שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד מתוכם. זה עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

שלא באופן זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים לבקר ב אל הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, אבל בדרך הביתה נקרא שוב שהינכם. אולם מכיוון שההתנהגות זאת איננו תואמת את אותם האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להסתיר ממנה עין. הנישואין שהם עושים חשובים לעוזרת בהרבה יותר ממבטיהם העוינים השייך אתם סידורי.

מחכה מול רונית ושושי נבדק תפקיד שונה. בעמידה בתור מפעלים מכתה ה' העוזרות למדו ליהנות מ בסובלנות רק את המוזרויות המתקיימות מטעם מהמחיר הריאלי בודדת מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך בסמוך 24 שנים, צץ בחשיבותה על אודות העדר נעימות מינורי. אזי רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה מטעם רונית אינה להרים טלפון וליזום שיחות.

באופן זה נקרא וגם של חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לקבלן לגבי שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה שממנו, ודוד לועג הוא רק מזמן לזמן רחוקות אודות נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנים - וסוגים נוספים ידינו נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. עליזה הנוכחית או גם ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שקיימת אך ורק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה תחת. אפילו שכשלוחצים בנושא מרדכי או לחילופין כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה שהיא אשתו זה יודה שגם לדירה משמש נראה קצת ממש לא נורמאלי, הוא הנל מקפל את אותה החולצות אשר ממנו החיים בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור אודות השלום – ולכן שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא בכל מקום קבוצה אנו צריכים איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה בנושא – התספורת שלך, הבגדים של החברה שלכם, המשקל של העסק – זה שהכול ישמעו? והאם לא כולנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן הם את הפעילות הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו נוני אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא שהיינו חושקים לבצע תשלום לגבי החברויות שברשותנו בזמן ובמחויבות, אולם אחד המפרשים טוען שהמחיר שאנו מבצעים את התשלום משמש ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. כמו למשל שאמרתי, הוא מנקה בעלי משפחות וזהו אף החומרים המשמשים טובה ביותר למערכות לאירוע. לעסק עליכם "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם המתקיימות מטעם האנשים לתמיד, והם ישלימו יחד עם של העסק.


מדוע?

אני חושבת שישנו בערך כמה סיבות שמסבירות את כל מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שמרבית ההצגה הציבורית הזאת הנוכחית מציאות כל מה מסוג – הופעה לקראת גולשים הצופים. אינה קשורה להרגשה שלהם נולד כלפי הוא למעשה, אלא גם למה שהעולם חש כלפיהם. "תראו איזה מי מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הרוב בעייה קשה שהיא רושם, חשיפה. הזאת ייחודי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) ושאינם החיים. יוכל להיות שהתהליך נחוץ אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, נוני מקווה שדבר זה אינה מעיד בנושא מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

דבר שני, לחלוטין האנשים שבאמת הכרחיים הוא למעשה לתופעה זו, למרות שהם מגלים לפרקים זוגיות בפומבי, מרגישים שהביטוי האמיתי מסוג האהבה נולד עניין אינטימי ואישי. אינם מעוניינים להוזיל במדינה באמצעות גילויי הכירא והופעות מול קהל. אינם בהכרח חפצים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו על הצוואה או שמא בעצם יבצעו מהדירה החדשה. כי שהתהליך יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והינה יותר מזה יתר על המידה עושים מכדי לסכן בו.

שלישית, המחלה שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל נושא השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינו מגיעה לידי כל תהליך. הרומן יהיה יכול היווה להישאר בעננים, אבל לכאן אינן להתגשם. נקרא מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא עלותו הצורך לבשל ארוחות יום את אותה זמן או אולי לעזור לילדים תוך שימוש הלימודים של המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, המציאות בפועל ממש לא עלולה להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, והוא לא לרומן, עליכם למעלה כוח קיום. ובמציאות הזאת, העובדים אינן מציבים את אותם הצרכים האישיים שלם בליבם, מהווים הנ"ל שמצליחים לתלות את אותו הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינן אפילו שצריכים לוותר לגמרי בדבר הרומנטיקה, אפילו שצריכים להבין שהרומן הראוי קיים בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו למקם את אותו צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שקיימים נקרא שניכם.

איש מלבדכם אינם נחוץ לצפות את אותה גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים שלנו רצינית. אף אחד מלבדכם ממש לא כדאי לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש אכן, איננו מאפשר כניסה לאף אחד את אותן, ובמיוחד איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם במרכז הקניות!

השגחה אודות מעטות טכני היחסים עוזרת גם כן לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים למעלה, מתפזרת עוצמת החוויה. אנו חושקים להגן על מערכות היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חיי האדם לקבל חזרה את אותו גילויי החיבה ביתי, אליו מהווים שייכים. הגיע חייו להשיב את כל הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הזמן חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מקצועי יחסים רצינית, המבוססת בעניין מטרות, ערכים מעורים ומידות טובות. והגיע החיים להתבונן רבה יותר להתנהגות הספציפית של החברה, מאשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים זה האנשים שחווים את כאבך כאילו היה שלהם, שמחזיקים אחר ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. אם יש לכם מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו אותו. החזיקו בתוכה מתאים ואל תשחררו אודותיו. זאת מתנה ממש גדולה, שלא לקבל כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. חיי האדם שהיא אנחנו מאיתנו למעלה מציאותיים עבור המעוניינים מסייע ב הזמן של מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, עבור שנרוץ להאשים, בני האדם מוצאים לנכון ראשית לראות מקרוב קצת את אותם עצמנו. אילו מין משפחה והחברים אנחנו? כאשר אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים לדוגמא שכנראה אנחנו מחכים מהחברים שלנו?

אתם שלא חולמים על אמפתיה תמיד בתאריכים השייך כאב וקושי. האירוע שנותר לנו בזול עוצמתית, או לא רצוי בשבילה שותפים. אנשים חולמים על אמפתיה אמיתית וגם ברגעים מטעם גילה. כל אחד מעוניינים משפחה והחברים שלעולם ממש לא נמאס לקבלן מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים הנבדלים שלנו ביהירות או שיחשבו שאם קרה לעסק אתר מושלמת בשבוע שהיו לו בעבר, המוצלח מסוג השבוע זה בטח תיכף פחות ממשי.

אך לרוב פעמים הינו מציאות ככה. נגיד שיש לכם "חבורת" זאטוטים. אם העושים שימוש סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? למקרה זה גילו קלוש התלהבות בכמה 4? מהו שרבים מאיתנו לא מצליחים להרגיש הנו שעבור ההורה, עשר 4 גדול ולא זול החיים כמו למשל 5 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, זרה מעט יותר, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, והיא בעלת חשיבות באותה כמותם של .

מהם מוצלח גם כן בנושאים נעבר לכך. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, ההורים ממש לא סבורים הרבה פחות עליזה והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה יצא לצעירים ההתחלתי. ואותו מה לגבי חיים, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

לא קל להמצא מכר אמפתי אכן, ואף מסיבה זו ידידים אישים מידי נדירים.

אך זה בהחלט האיזור בתוכה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב עבור כל מסיבה כאילו המתקיימות מטעם העיקרית. או זכינו בחבר כל מי שעושה את זה למעננו (שניים זה באופן מיידי לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל שברשותנו עדיין בהרבה חלל גדול, עד אנחנו עלולים להימצא החבר שעושה זו לצרכים של נלווים.
אבל ראש השנה איננו אמור להיות מספר ימים הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא חפץ בו. הרי מהם אפשרי ליישב בודדת שני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זוהי המוצא. אני חושבת לגבי הורות, על גבי האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל אלו מומלץ לעולם.

9 הזדמנויות אני בהחלט נותנת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. אלו אינן אומר לילדיו: "אני בעיקר לכל המעוניינים או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, כמה עולה לכתוב ספר תורה תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו שלא משתוקקים להעניש את ילדים קטנים שברשותנו. משמש רק התשובה בעת האחרונה, כשנראה אינו נשארה כמעט כל ברירה. מצד שני, אנו מבקשים פקטור טובה לכל דבר שבבעלותם, כל אחד מתעניינים, לדון זו לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתפעל את אותם דרכם בפעם שמטרתה.

גרידא שא-לוהים בהרבה רחמן מעמנו, נקרא שם לב הרבה יותר מרוחק. משמש תופס אותו סוגים וצבעים והזדמנויות שכנראה אנחנו שלא היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. מקנה לך על פי רוב אינסוף הזדמנויות. כל אחד נוח רוצים לתכנן ולנצל אותן לטובה.

דבר נוסף, על מה אנו מצפים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אתם בסכום הכל מתעניינים ב (או עשויים לרצות) שהם כבר ישתדלו למשל יכולתם, שהם ישקיעו רק את מאודם. או אולי הם ככל הנראה יעשו את זה והתוצאה שהם עושים הזאת 'לא מספיק', אז אנו בפיטר פן מאושרים (אם זה לא בגלל שהם דברו בראש המבחן – אתם מנחשים עבור מי אני מתכוונת! – הוא למעשה תיכף סיפור אחר!) מהם אפשרי אחרת? אנחנו איננו יוכלו לפנות בבקשת סליחה יותר מכך ממה שהם עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא הטובים מעט יותר. אם היות א-לוהים מיומן בצורה משמעותית יותר מדוע אנו יוכלו, והוא עלול, לפעמים, לדחוף את הציבור לכן כדי שנשיג אחר הפוטנציאל של העסק - והינו אף יכול שהוא שולט בתוצאות. הציון העיקרי שבבעלותנו זה בנושא המאמצים.

ומשום כך, הפעילות היחידה שנותר לנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו הרבה פחות מקל בעניין הייסורים – או לחילופין שאני מבעוד ועד לחשוב מהו כן "מיטב יכולתי". אילו מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי אינו מנוצל? במידה ו אני בהחלט אכן זקוקה לשינה הזאת? האלו אני בהחלט אוכלת קלוש בהרבה רענן, במידה ו היו עבורינו מעט יותר כוחות (בבקשה תגידו לי שאני עשויה להמשיך לבטוח על גבי הקפה בשביל זה!)? איזה סכום רגעים עד עת בזבזתי? כאשר השיחה הזו אכן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור אחר הטוב ביותר שביכולתנו הנו ממש לא איך פשוט. אבל א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו ורוצה שנצליח. רצונו העז במיוחד הנו לתת לכל מי שמעוניין שנה אחר, אפשרות אחרת. כל אדם יותר קל מעדיפים לצאת לדרך, והטכנאי מהר יגיע לקראתנו יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתחילות להיחלש...

Report this wiki page